dimecres, 11 de juliol del 2018

No perdis el tren, nova edició!

Un any més, les biblioteques acreditades com a Punts d’Informació Turística, amb la col·laboració de Renfe, hem organitzat el concurs No perdis el tren.

Aquest darrer any del concurs, s’ha proposat una nova modalitat que no té res a veure amb les edicions passades. És tracta d'un concurs de microrelats sobre una fugida en tren inspirada en imatges del territori.

Tots els microrelats que havien de continuar la frase: “Quan va arrencar el tren ja no hi havia marxa enrere” i en cap cas no podien superar els 280 caràcters.

Els premis han estat tres passis Interrail de 2a classe per a dues persones, assignats segons les categories següents: d’una banda, les categories Microrelat més ben escrit i Microrelat més original a través de les valoracions de les biblioteques del projecte Punts d’Informació Turística, i de l'altra, la categoria Microrelat més votat a través de la pàgina de Facebook No perdis el tren (https://www.facebook.com/noperdiseltren/).

Us informem que ja tenim els guanyadors d'enguany i han estat els següents:

CATEGORIA A: Microrelat més ben escrit. Guanyador d’un Interrail Global Pass continu de 22 dies.
Naixement: Quan va arrencar el tren ja no hi havia marxa enrere. Davant meu s'estenia un futur incert, i jo el mirava amb ulls de nen. Per fi podria volar, deixar-me enrere i retrobar-me a la següent estació. Les portes del tren m'hi havien tancat a dins, i jo mai m'havia sentit tan lliure.
Autor/a: Elah

CATEGORIA B: Microrelat més original. Guanyador d’un Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 1 mes.
Oblidat
Era el nostre primer viatge en família i ja havíem baixat les nostres maletes. De cop i volta, veiem el nostre fill mirant per la finestra del tren: ens l'havíem deixat a dins del vagó.
Autor/a: Leo Freitas

CATEGORIA C: Microrelat més votat, amb un total de 115 M’agrada a la pàgina de Facebook No perdis el tren. Guanyador d’un Interrail Global Pas Flexi de 5 dies en 15.
Futur incert
Ella em vigilava des de lluny sense dir-me res, i en acostar-me em va picar al cap carinyosament. Estava nerviosa, era hora d'esborrar el passat i per això havia volgut que jo l'acompanyés. Vaig miolar per tranquil·litzar-la i em vaig arraulir a la seva falda.
Autor/a: Alex Bru

Sabies que... en aquesta nova modalitat, els participants han enviat un total de 417 microrelats.

La nostra recomanació per a tots aquells que penseu fer un viatge en tren:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies!