⚡DURANT LA FESTA MAJOR
- Fira d’atraccions. Del 23 de juny al 3 de juliol. Pistes esportives Pau Casals.
- El trenet de la fira. Del 24 al 26 de juny. Horari: de 17 a 22 h.
- Exposició “Cartells i programes de Festa Major”. Del 10 de juny al 3 de juliol. Espai Casinet.
- Punt Lila. 25, 26 i 28 de juny. De 23 a 3 h. Platja d’Ocata. Un espai per a la prevenció i detecció de les violències masclistes.
9.30 h. Edifici Centre. Inauguració de l'exposició "Mirades". Exposició fotogràfica que neix amb l'objectiu de donar a conèixer les mirades dels infants i posar-les en valor. Ho organitza: Centre Obert Maricel.
21 h. Cercavila dels Tres Elements
- Desfilada de la Terra. Punt de trobada: pistes Pau Casals. Recorregut: Pau Casals – Isaac Albéniz – Felip Pedrell – Torrent de Vallmora – plaça Nova de les Dones del Tèxtil – Roger de Flor – Sant Rafael – Sant Felip – Baixada del Port – passeig Marítim/baixador d’Ocata - platja.
- Desfilada del Mar. Punt de trobada: plaça de la República. Recorregut: plaça de la República – Francesc Macià – plaça Nova de les Dones del Tèxtil – Roger de Flor – Sant Rafael – Sant Felip – Baixada del Port - passeig Marítim/baixador d’Ocata - platja.
- Desfilada del Foc. Punt de trobada: jardins dels Països Catalans. Recorregut: Països Catalans – Paraguai - Santiago Rusiñol – Mestres Villà – Tomàs Vives - Sant Felip – Baixada del Port – passeig Marítim/baixador d’Ocata - platja.
21.15 h. Platja d’Ocata. Sopar de germanor. Porta la teva carmanyola i gaudeix de la nit amb el veïnat tot esperant el pregó. Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
22.30 h. Platja d’Ocata. Pregó de Festa Major. Espectacle de música i dansa que donarà lloc a l’inici de la Festa Major. Enguany se centrarà en els tres elements (terra, mar i foc), i les tres nimfes ens convidaran a reflexionar sobre la relació entre les persones i el medi ambient. Dirigit per Bibiana Morales i Víctor Sancho. Ho organitza: Ajuntament del Masnou. Hi col·labora: Colla de Diables del Masnou.
23.30 h. Platja d’Ocata. Nit de concerts: Roba Estesa i DJ Badabronx. Roba Estesa és un grup de música que es caracteritza pels seus concerts alegres, molt enèrgics i ballables, i els seus missatges feministes. A partir de les 0.40 h, finalizarà la festa DJ Badabronx. Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
De 10 a 14 h. Pintor Fortuny - plaça de la República. Tobogan infinit. Llisqueu pels carrers del Masnou amb aquest tobogan infinit! Ho organitza: El Masnou Comerç (Federació del Comerç, la Indústria i el Turisme del Masnou).
19 h. Carrer de Sant Rafael. Concert de Festa Major: Coral de La Teatral. Ho organitza: La Teatral.
22.30 h. Correfoc adult. Recorregut: pati del Cementiri - Joan XXIII – Itàlia – plaça Nova de les Dones del Tèxtil – Roger de Flor – Esperança – Tomàs Vives – Sant Felip – Pintor Villà – Pere Grau – Sant Bru – Dr. Botey - Vila de Madrid – Capità Maristany – Generalitat – Fontanills – Altell de les Bruixes.
Ho organitza: Colla de Diables del Masnou.
23.30 h. Platja d’Ocata. Nit de concerts: La Salada. Nit de concerts joves amb les actuacions de Beatneeks, Sinergia i Lluís RG Big Band. Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
19 h. Platja d’Ocata. Concert infantil: La Saladeta. Tarda de música per als més petits amb l’actuació de Coloraines (19 h) i Lali Begood (20.30 h). Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
22 h. Platja d’Ocata. Cantada d’havaneres: Borinquen. L’Associació Cultural Sons presenta aquesta tradicional cantada amb el grup d’havaneres del Masnou Borinquen. Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
18 h. Plaça d’Ocata. Subhasta cantada de peix. Els pescadors de la Confraria Verge del Carme de Montgat, el Masnou i Premià de Mar venen diàriament el peix que pesquen cada matí a la Llotja de Montgat, fent servir un dels sistemes de comercialització del peix més antics: la subhasta cantada de peix. Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
21 h. Correfoc infantil. Recorregut: Ca n'Humet – Fontanills – Mare de Déu de Montserrat – Mestres Villà – plaça d’Ocata – Pintor Miquel Villà – Pere Grau – Dr. Agell – Sant Felip – Baixada del Port – platja d’Ocata. Ho organitza: Colla de Diables del Masnou.
23 h. Platja d’Ocata. Castell de focs. Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
23.40 h. Platja d’Ocata. Nit de concerts: Versión imposible. David Moreno, acompanyat de cinc grans músics, fa un tribut a artistes de diverses èpoques i estils. A les 1.30 h. DJ Trapella. Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
11 h. Cercavila, Festa Holi i Festa de l’Escuma. A les 11 h començarà la cercavila mentre es va fent la guerra de colors (Festa Holi) seguint el següent recorregut: Martí i Pol / Josep Pujadas Truch / Romà Fabra / plaça de Marcel·lina de Monteys. Un cop a la plaça de Marcel·lina de Monteys, podreu gaudir d’una festa de l’escuma per refrescar-vos! Ho organitza: Colla de Diables del Masnou.
20 h. Plaça Nova de les Dones del Tèxtil. Concert amb l’Orquestra Meravella. Ho organitza: Ajuntament del Masnou.
Fes una ullada a totes les activitats que es celebraran del 30 de juny al 3 de juliol; entre elles: Happy Food Trucks, exposicions, històries del bosc, festa de l'escuma, sortides amb vela lleugera, activitat familiar camins d'aigua, etc.
📷 Escarlata Blanco
💬 Fem memòria? Vídeo de la Festa Major 2022:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies!
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.